AMASYALI ÖĞRENCİLER, SAMSUN'A HAYRAN KALDI

Amasya, Başkent Kutlubay İlkokulu 2/C sınıfı Öğretmeni Yeliz Güven eşliğinde öğrenciler Samsun'un tarihi ve kültürel mekânlarını gezdiler

Amasya, Başkent Kutlubay İlkokulu 2/C sınıfı Öğretmeni Yeliz Güven eşliğinde öğrenciler Samsun’un tarihi ve kültürel mekânlarını gezdiler.
Her yıl olduğu gibi bu yılda sınıf olarak Samsun’a bir dizi gezi düzenlediklerini  ifade eden Başkent Kutlubay İlkokulu 2/C sınıfı Öğretmeni Yeliz Güven,” Öğrencilerimin yanı sıra bu geziye velilerimizde katıldılar Hep birlikte  güzel bir gün geçirdik ”dedi
GÜZEL BİR GEZİ OLDU
İlk önce Tarihi Taşhan sabah kahvaltısı ile Samsun gezisine başladıklarını belirten 2/C sınıfı Öğretmeni Yeliz Güven, ”Herkesin kesinlikle görmesi gereken çocuk trafik parkı ile devam ettik. Bu parkta eğlenirken trafik kurallarını da hatırladık. Amisos tepesinde teleferiğe binip Samsun'un güzel manzarasını izledik ve amazon köyünü gezdik. Ardından hayvanat Bahçesi, Bandırma vapurunu gezip daha sonra Midilli Restoran’da akşam yemeğimizi  yedik ve Midilli atlara binip parkta doyasıya eğlendik. Böyle bir geziyi herkese tavsiye ediyoruz“ diye konuştu.